המאבק נגד רבני 'צהר': הושעו שני עובדי המועצה הדתית

"מבחינתנו הדבר מבטא מגמה לטפל בבעיות חריגות שמוציאות את דיבת שרותי הדת בישראל באופן לקוי ופוגמות בעשייה המבורכת שנעשית בעצם ימים אלה בנושאים רבים ומגוונים"
בנצי לייזרוביץ No Comments on המאבק נגד רבני 'צהר': הושעו שני עובדי המועצה הדתית

שני עובדי המועצה הדתית חיפה הושעו לאחר שהתגלה כי הם ביצעו רישום כוזב במסמכים הקשורים להליך הרישום לנישואין כחלק מהמאבק בארגון 'צהר' • ההחלטה להשעות את העובדים היא של נציב שירות המדינה

צילום: פייסבוק ארגון צהר
"מבחינתנו הדבר מבטא מגמה לטפל בבעיות חריגות שמוציאות את דיבת שרותי הדת בישראל באופן לקוי ופוגמות בעשייה המבורכת שנעשית בעצם ימים אלה בנושאים רבים ומגוונים"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שני עובדי המועצה הדתית חיפה הושעו בעקבות תחקיר שהתפרסם בחדשות 2 לאחר שהתגלה כי הם ביצעו רישום כוזב במסמכים הקשורים להליך הרישום לנישואין כחלק מהמאבק בארגון 'צהר'.

ההחלטה להשעות את העובדים היא של נציב שירות המדינה לאור הכפפת חוקי המשמעת של שירות המדינה על עובדי המועצות הדתיות. המשרד לשירותי דת ליווה את ההליך לכל אורכו ושיתף פעולה עם רשויות החוק הנוגעות בדבר.

עו"ד עודד פלוס מנכל המשרד לשירותי דת והרבנות הראשית לישראל הגיב ואמר כי "מבחינתנו הדבר מבטא מגמה לטפל בבעיות חריגות שמוציאות את דיבת שרותי הדת בישראל באופן לקוי ופוגמות בעשייה המבורכת שנעשית בעצם ימים אלה בנושאים רבים ומגוונים".

הפרשה החלה לאחר פרסום תחקיר שבו הוצג כיצד התנכלו גורמים ברבנות בחיפה לזוגות שנרשמו לנישואין אצל רבני 'צהר', וזאת כחלק ממאבקם נגד הארגון שלטענתם פועל נגד הרבנות הראשית לישראל ומקיים רישום נישואין עצמאי.

הבוקר אמר גורם ברבנות בחיפה כי העובד שהושעה הוא מי שביצע בפועל את הרישום הכוזב, ומנהל המחלקה הושעה גם כן מפני שהדברים היו בתחום אחריותו. בעקבות הפרסום גם נפתחה חקירת משטרה שעדיין מתנהלת ביחידה הארצית לחקירות הונאה. במסגרת החקירה נחקרו כמה מעובדי המועצה הדתית בחיפה, וכן תושאלו גם בכירים במשרד לשירותי דת.



0 תגובות